Tuesday 25 October 2011

`閒'

OMG
原本系拜一開工GEH
TAPI


BOSS SAY
THURSDAY :O


LOL



其實我好想快點開工咯  ==
日日坐屋企真係會癲嘎!


不過


我哋仲未開工就成日出街 XD
沒辦法~$$$



KLCCPAVILLION :D


昨晚佢睇 PARANORMAL ACTIVITY 3
WALAO ==
其實我哋睇到一半想走咯!
但是那個 BEAR BAER 不卑/\


真係好鬼死恐怖!
整場戲我都系度遮遮遮 ==
P/S:其實我好膽小 XD


唉~
今日5.00++就起身
真係訓唔覺咯/\
~.~

聽日打算佢睇`猛鬼故事'
其實我仅系想睇周秀娜 XD
暗戀JOR她好久~唉 XDD


但係 PG18 :O
SO I WANT TO 爹 SISTER BRING ME GO SEE :X
OMG 這不是我的作風 XD


*快點開工,唔想成日坐屋企,唔想無所事事想埋D傷心D事


#我真係發覺自己長大了,唔會伸手同家人拿,都係用自己D[不過系同 BANK 拿GEH]XD
嗯,出糧雖然唔系好多不過我都會卑家用 XD/跟住就買自己D也 :D

No comments:

Post a Comment